Hiç bi çözüm bulamıyorum. İlk gebeliğimden sonra kaldı bende .2.gebeliğimle de daha çok arttı. Her sabah bişey yemeye korkuyorm inanın ilk 1-2 saat kolum kanadım kırılıyor resmen . Nabzı ölçüyorum 120 lerde. Varmı bi çözüm bulan. Kardiyoloji+ dahiliye falan çok gittim bişey demediler 😔