Bugün komşuda otururken kadınlar arasında hamilelik doğum muhabbeti açıldı. Göğüsün kahverengi kısmı hamilelikte koyulaşıyor iyice bunu biliyorum ilk doğumumda da böyleydi şimdi yeniden hamileyim iyice koyu kahve oldu. Oradakilerden biri iyice kahverengiye döndüyse doğum yakındır dedi ki 30 haftalık hamileyim daha. Evet az kaldı 2 ay var dedim yok yok sen hazır ol bir iki haftaya doğar öyle olduysa dedi. Hurafedir o falan gibisinden üzerinde durmadım ama bana zamanında sağlık ocağındaki ebe söylemişti deyince hem tedirgin oldum hem şaşırdım.
Hiç böyle bir şey duyan ya da yaşayan oldu mu? İlkinde de koyulaşmıştı evet ama kaçıncı haftada olmuştu ne kadar sonra doğmuştu onu hatırlamıyorum