gizemm_ocal Dün doktora gittim doktor klomen verdi ama yarım iç adetinin 3. Günü başla dedi. Yarım içen daha önce hiç duymadım böyle bir şey normal mi?
Ozlemmm3535 gizemm_ocal ben sabah 2 adet akşam 2 adet içiyorum canım günde 1 tane duymuştum ama yarım ilk defa duyuyorum
Elis27 gizemm_ocal merhaba sorunuz dışında belki ama birşey sormak istiyorum erkekte sperm de problem varsa klomen yazıyor mu Dr ? Bilginiz var mı
nur-ay gizemm_ocal üstte kalsın merak ettm bende aldm ama tam içtim beş gün bu ay bakalm inşallah tutmuştur 🤲🏽
Deletedmom_984 Canim degerlerin tam ya da iki tane icmeni gerektirecek kadar dusuk ya da yuksek degildir diye aklima geldi (iyi yonde yani) ama insallah bilen biri cikar konu ustte kalsin
nur-ay gizemm_ocal şuan ona gerek yok dedi bilmiyorum sonrası icin ne olur diğer sorunuz hakknda hic bilgim yok ya