ozgegrmz 9 haftalık hamileyim mide bulantısı çok fazla yaşamıyorum ama özellikle akşam yemeğinden sonra çok kötü oluyorum yediklerimi uzun süre sindiremiyorum aşırı fazla da yediğimi düşünmüyorum sizde de oluyo mu nasıl geçer kızlar :(
Meri3535 ozgegrmz benim de aynı hiç mide bulantım yok ama iki kaşık yememe rağmen akşam yemekleri çok rahatsız ediyor. Seni çok iyi anlıyorum reflüm tavan yapıyor gece yatarken. Geceleri bi tane soda içiyorum mutlaka. Bi çözümünü bende bulamadım henüz. Doktora gittiğimde bi danışacağım.
mdenizg ozgegrmz ilk haftalardan itibaren akşam 7den sonra ne yesem aynı durumu yaşıyordum,bende 7den sonra ağzıma su bile sürmüyorum.Geceleri sindiremediğim için uyandığım zamanlar oldu çünkü.O yüzden artık dikkat ediyorum
ozgegrmz Meri3535 ben sodayı sormuştum doktor biraz gülerek neden içiceksin normalde bile bi işe yaramıyor falan dedi ama gerçekten beni daha çok şişiriyor size iyi geliyorsa içmeye devam edin :( ben de porsiyonlarıma biraz daha dikkat etmeye çalışayım bu aralar iştahım da çok arttı gözüm doymuyor hahaha
Meri3535 ozgegrmz çok yaradığını iddia edemem sanırım psikolojik soda olayım 😂 yemek yeme olayını düzene sokarsak biraz toparlanırız diye düşünüyorum o da zamanla oturur. Doktorum birşey derse paylaşırım tabi ki ❤️🌸