Benim de oglum prematüre doğduğu için memeyi tam tutamıyordu. Mecbur biberon ile mama vermeye başladık. Bir süre sonra meme reddi başladı. Ben de eds yöntemi uyguladım. Uygulaması biraz zahmetli ama zor değil. Tekrar memeye döndü tam 2 buçuk yıl emdi zor biriktirdim :)