LadyX
LadyX benim tam tersi oldu. Reglden öncede regl belirtilerini çok yoğun yaşadım. Ağrı, yoğun kramplar, koku hassasiyeti, gögüs ağrısı, iştah açılması hepsi regl tarihimden önce yaşadığım regl belirtileri ve çok yoğun yaşadım. Reglimin geçmesini bekledim bilerek 5 gün geçti test yaptım pozitif çıktı.Hastaneye gittim hamileyim. Yani herkeste başka tepkimeler ve sonuçlar oluşuyo o yüzden ilk yaptığınız mümkün değil cevabına istinaden cevaplıyorum aslında Mümkün 😂😂🥹