Melike_mlke Kızlar doktor Adetin 3. Günü hormon testi istedi ama adetimin 3. Günü pazara geliyor pazartesi gitcem doktora yani 4. Günü oluyor hormon testi bakılıyor mı 4. Günü de olur mu yani
Asena6532 Melike_mlke sıkıntılı olmaz canım 3 4 fark etmiyor ben geçen sene 3. Gün verdim bu ayda 4 . Gün verdim iki değer de aynı