Edizhr Kızlar yerleşme kanaması olunca muhtemelen bebek kaç haftalık oluyor ki kese falan gözükür mü 4 haftalık falan mı oluyor ki tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz
Zeynepkab Adete yakın zamanda oluyor genelde ortalama 4 haftalıken falan ama herkeste çok değişiyor. Kese 5-6 haftada görünüyor genelde
Zeynepkab Edizhr bende 8. Haftada oldu iki gün önce çok şükür bugün daha bişey gelmedi endişe etmeyin inşaAllah sağlıkla kalp atışını duyarsınız❤️
Edizhr Zeynepkab aşkım benim 6 haftalıkken kalbi atmadığı için Kürtaj oldum kahverengi lekenme oldu ertesi gün açık renk kanama olurken çoğaldı işte bende şimdi korkuyorum insallah saglikla kucağımıza alırız
Zeynepkab Edizhr evet insan endişe ediyor tabii ama güzel düşünüp stresten uzak kalmak en güzeli çünkü olacaklara engel olamayız herşey olacağına varıyor 🍀
esraEb Edizhr benimki tek seferlikti. Lavaboya gittim peçeteye geldi. İlk ilişkide gelen kanama gibiydi rengi ve miktarı.
esraEb Edizhr o zaman doktora gidene kadar dikkatli olun. Belki riskli durum falandır. Gebelikte kanamadan çok korkuyorum 😤
Edizhr esraEb 😞😞 ağrım sancım Yok kanama peçeteye sildikce geliyo her lavaboda ped koydum hiç batmamis