Esra1999 söylediği gün tam 40 haftalık olduğunuz zamandır. Öncesi de olabilir bir iki haftalık gecikmeli de olabilir, doğum gününü %100 belirlemek pek mümkün değil. Bebeğin güvenliği için genelde en fazla bir hafta daha bekliyorlar. Siz sancıların gelmesi için bir şeyler yapıyor musunuz