Arkadaşlar merhaba. Benim diğer iki gebeliğimde suyum gelerek doğumum başlamıştı. Sonrasında 7 dk da bir sancı kasılmalat vs. 1 buçuk saattir 7dk birle başlayan şuan 4 dk da bire düşen kasılmalarım var. Ama bebeğim kanalda değil kasılmalar 27 sn kadar sürüyor. Hep su gelmesiyle gittim bilemedim acaba doğru mudur. 40+0ız