heyben ben inanamıyorum geçip gidenlere, acılarını hastalıklarını sessizce ve çaresizce yaşıyorlar.. 😔 gerçekten bu konuda hassas ve duyarlı olanlar anlar anca asla abartmak falan değil çok başka bi his 😔 bazı sebeplerimden dolayı sahiplenememiştim şimdiye kadar ama hep yardımcı olmaya çalışıyordum dışarıdakilere, sahiplenebilmek içinde elimden geleni yapıyordum inşallah iyileşir, tersi bi durumda bi süre kendime gelebileceğimi sanmıyorum ama acısına alışır alışmaz sahipleneceğim kesinlikle başka bir kardeş.. sizin gördüklerinizde iyileşen mi daha çok vefat eden mi acaba 🥺