Dün yumurta toplama yapıldı. 6 yumurta toplandı bugün Embriyolog arayıp bilgi verdi sadece 2 yumurta döllenme işareti vermiş diğer 4 yumurta istenilen olgunlukta olmadığı için bişey yapamamışlar. Pazartesi günü tekrar arayacaklar. Çok üzüldüm neden bu kadar az yumurta çıktı neden geriye 2 tane kaldı onların sağlıklı ilerlemesi için dua ediyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı. Psikolojik anlamda çok yorgunum hiç böyle hayal etmemiştim 🥹