Ben 33+0 hamileyim 20 haftadan beri kasılmalarım oluyor ama pek şiddetli değildi. 28.haftadan sonra daha fazla hissetmeye başladım dün 32+6 oldugum gece belime de hafif ağrı girdi gece sabah doktora gittim nstde sancı çiktı açilmam yok çok şükür ama servixte yumuşama varmış ve kısalmış 2cm şu an. Bundan önceki gün ciğer geliştirici igne oldum cok şükür biraz olsun içim rahat bu konuda ama çok korkuyorum bari bir iki hafta daha büyüse çok iyi olur. Aranızda varsa 33hafta ve sonra dogum yapanlar bebeğinizin durumu nasıldı çok küvözde kaldılar mı? Doktorum bu böyle 38 haftaya kadar gidebilir yarin da dogum olabilir dedi buni bilemeyiz 😔