Kızlar nst sonucuna göre kasılma var mı? Doktor nst güzel dedi gönderdi ama normalde hep sancim 20lerde düzenli şekilde olurdu ama bu şekilde arada sancı yüksek çıktı. Bu doğum sancısı mi, yalancı kasılma mi? Doğum sanciisnsa nstdeki kasılma nasıl görünüyor? 38+0 sonucu bu nst
