Ergul1 2.evladımda 35 haftalık doğum yaptım şuan yine hamileyimde tekrar erken doğururmuyum? Böyle bir durumu yaşayan varmı?
isimsizdir Ergul1 çoğunlukla ilk bebek erken dogduysa diğerleri de erken doguyor çevrede de gördüm arkadaşımda öyleydi ben kızımı 36.haftada doğum yaptım doktor suanki gebeligimde erken doğacak bebek diyor
Ergul1 ArasMom__ Kanamam olmuştu acile gidince düzensiZ sancı çıktı nstde yatış verildi 3 cm açılma varmış acil aldılar sezeryana.
ArasMom__ Ergul1 hım erken doğum olduğu için doktor takipli olman lazım canım belki tekrarlayan bişeydie bilemeyiz tabii. İnşallah zamanında sağlıkla kucağına alırsın
Zuuhl Ben de ilk bebeğimi 35. Haftada doğurmuştum doktorum 2.de erken olabilir dikkat et diyor. Şimdi de 35. Haftaya giriyorum stresliyim . Acaba 2. De daha geç doğuranlar var mıdır