Merhaba hanımlar 11 günlük bebeğim var ama uykuya geçişte ya da uykudayken sancılı bi şekilde ağlıyor gaz problemi var sütten sonra da çıkarırken aşırı zorlanıyor bu damlayı kullanan var mı doktora sormama gerek var mı acaba direkt kendim alıp kullanabilir miyim