Organik boya diye bir şey yok onu da aktifleştirmek için yine oksidan döküyorsunuz içine yani kimyasal kullanıyorsunuz çocuğunuzun ilerleyen dönemde lösemi olma ihtimalini arttırdığı söyleniyor. Yani boyadım bir şey olmadının karşılığı çocuk sakat değil kolu bacağı var olmamalı. Kullandığınız her kimyasal bebeğinizin bedenini başka başka rahatsızlara açık hale getiriyor. Bir sene direnin en azından emzirirken boyatır bir kaç gün emzirmezsiniz.