Kızlar merhaba 34. Haftalık hamileyim ağrıda yaşıyorum hâla nerede doğum yapacağımı bilmiyorum stresim çok fazla bulunduğum şehirde gözüm kapalı için rahat güvenebileceğim kimse yok 1 haftadır Erzurum şehir hastanesinde ki Taner Çam kadın doğum doktoruna bakıyorum uzaktan bile içime çok sindi herkes baya memnunlar çok kişi tavsiye etmiş işinin ehli bir doktora benziyor, aranızdan doğum yapam var mı 3 saatlik yoldan normal doğuma gitmem çok zor olacak o yüzden o doktor beyde sezeryan olmak istiyorum randevu bulursam gidip hemen görüşeceğim sezeryana karşı olmadığını düşünüyorum ilk gebeliğim yapar mı yapmaz mı bilmiyorum ama sezeryan olan var mı lütfen yazar mısınız