Mucizebabyy Kızlr nasıl gidiyor benım bel ağrılarım bu ara arttı dün kontrolde dr söyledim magnezyum verdi bakalım işe yarar inş şeker yüklemesi testi yaptırdım Allaha şükür normal çıktı kızım 190 gr olmuş Allaha şükür herşey yolundaymış sizler nasılsınız nasıl gidiyor sohbet edelim 💗
Elis27 Mucizebabyy şeker yükleme testini neden bu kdr erken yaptırdınız acaba 24 ile 28 hafta arasında yapılması uygun bence
lilii4 Mucizebabyy bende de sürekli çatı ağrısı var yürürken yatakta dönerken falan bu haftaya girince bel ağrısı da eklendi 😅
Barlasmomyy Mucizebabyy 18 haftalığım halsizlik, ara ara bel ve kasık ağrım oluyor dinlenince geçiyor günler böyle devam ediyor en son 14 haftalıkken görmüştüm miniğimi bu aralar kontrol zamanı ama 20 yi mi beklesem acaba diyorum 🥲
Esraa00 Mucizebabyy şeffaf akıntı çok Bel ağrım halsizlik mide bulantısı var ama bu günleri çok bekledim 😍sağlıklı hayırlı olsun da
Mucizebabyy lilii4 yaa grçkten öyle yatakta dönmek özellikle bi zorlaştı tek tarafa yatmayı tercih ediyorum 😂😂
Mavikizkaracocuk Bizde 17+2 bel sırt ağrısı cabuk yorulma dışında belirtim yok henüz hareketlerini de hissedemiyorum sadece bir iki kere kelebek kanat cirpar gibi oldu :)
Mucizebabyy Mavikizkaracocuk hareketleri 19 haftadan sonra hissedilirmiş bende doktora sordum öyle dedi ama bazen küçük kıpırtılar hiissediyorum bakalım nasıl olcak
Mucizebabyy Mavikizkaracocuk o kadar şaşırdım kı oğluma hamileyken böyle degıldım ama bu sefer kızımda iştahım tamamen açıldı 68 ıle hamıle kaldım 73 kiloyum şuan da
ay_naber_ayol Bir oğlum olduğundan bu gebelikte yoruluyorum ya 17+1 benimde. Bel ağrıları hala tam geçmeyen mide bulantılarım var, 4 gündür de çok hastayım ama dinlenemiyorum. Düzelicez inşallah be 🐿️
Mucizebabyy ay_naber_ayol geçmiş olsun umarım bir an önce iyileşirsin hamilelikte de hasta olmak zor ya
Mucizebabyy Bu arada kızlar bu haftalarda bebişlerin gelişimi nasıl oluyor kaç gram yani boyu fln doktor pek bu konuda bişe demedi sadece iyi olduğunu söyledi