Yogurtlupilav Merhaba 👋🏻 Bu benim ikinci hamileliğim, ilk seferinde 1 doz tetanoz olmuştum sadece kol ağrısı olmuştu. Bu sefer ateş, eklem ağrıları yaşıyorum. Acaba tetanoz aşısından mı yoksa virüs fln mı aldım anlamadım. Bu belirtileri yaşayan var mı?
Pink29 Yogurtlupilav merhaba uzun zaman önce yazmışsınız Bn de dün oldum 21.hafta her yerım ağrıyor ama hemsıre aşı bunları yapmaz dıyo
Yogurtlupilav Zuhal_Y teşekkür ederim. Tam da influenza salgını mevsimi, büyük korktum. Haftasonu olduğu için doktora da sormak istemedim.