Kızlarrr doğurduk mu her şey hazırmı neler yaptınızzz , kaç kg kaç cm olmuş bebişler ❤️biz dün çatı muayenesi olduk şuanlıl normal doğumu bekleyeceğiz dedi doktorum korkuyorum açıkçası 🤣 ve aşırı uykum var sürekli uyuyorum sizde de öyle mi enerjilimisiniz