Yaşayan varmı merak ettim ondan yazıyorum. Kızlar gece birden kulağımda uğultu ve aşırı ağrı başladı sabaha kadar dayanamadım grce hastaneye gittik doktor gebe olduğum için bana uygun olan Bi antibiyotik verdi orta kulak iltihabı olmuş. Acı eşiğim yüksektir ama asla dayanamadığım bi ağrı bu çok fena. İlacı tok içmem lazım sabahtan beri yemek yemeğe çalışıyorum afedersiniz bi lokma alsam istifra ediyorum çay içsem bile geri çıkıyo. 12 haftalık gebeyim gebeliğim boyunca hiç istifra etmedim öyle kolay kolay istifra edebilen bi insan değilim. Ama az önce yine lokma alayım dedim tekrar lavaboya koştum miğdem hiç bişeyi kabul etmiyor. Normalmi bu napıcam ben yaşayan varmı?