Adetin 2. Günü doktorum 3 cm kistin var sağda demişti onun için aşılama tedavisi istiyordum ona başlamadı. Bugün ovülasyon testimde çift çizgi çıktı geçen aya göre çok koyuydu 2. Çizgi hatta ilk çizgiden daha koyu. Geçen ay belki kistten dolayı öyle oldu bilmiyorum. Yumurtlama akıntısı da bu ay daha yoğundu her zamankinden ve beyaz gibi normalde şeffaf olurdu progesteronla mı alakalı kaliteli yumurtlama mı demek 🤔 kist için adetin bittiği gün 5 gün sadece sabah soğan suyu içmiştim belki faydası olmuştur🙏🏻 birde dün yumurtlama olmadan önce oluyor sağda batma hissettim hatta bi ara bacağıma doğru da hissettim yani kiste rağmen sağlıklı bi şekilde yumurtlama mümkün mü bilen var mı pcos falan değilim kist daha önce olmamıştı böyle