gkceeclkk 33 haftadayim bi anda karnıma sancı girdi 1 saattir gecmiyo alt karnım ağrıyor karnim cok sertlesiyo bebek hareket ettikçe agritiyo ne yapim acile gidim mi başına gelen var mi
Basemode gkceeclkk Nüyük ihtimalle gaz sancısı olabilir karnını sıcak tur elinle saat yönünde masaj yap,ayaklarını göbeğine çek bırak. Kayısı suyu iç. Doğum sancısı çok başka
Nhrr gkceeclkk ılık duş alıp uzanın geçmezse bence doktora gidin en azından sancı ise durdururlar. Açılma yada yumasamaya bakarlar. Benim doğum sancım bele vuruyor ince bir sızı sancı demezsiniz ama nst de çıkıyordu.
Ars2223 gkceeclkk sancı o şekilde olmaz girer çıkar süresi zaman geçtikçe düşer sancı girmesi süresi düştükçe sancı daha uzun süre kalır örn 10 dk da girerken 30 saniye sürüyorsa 5 dk düşünce 1 dk sürer