Aannesi doktor beye zaten önceki durumunuzu söyleyin ve sizin gidişatınza göre zaten doğumu söylüyor Benim en büyük korkum ameliyattan sonra yatarmıyım? Ağrı olur mu? Endişesiydi ama düşündüğümün aksine ağrım çok az olmuştu , hiç yatmadım yatakta da. Diğer özel hastaneye göre daha temiz hastane, herkeste çok ilgili gerçekten. Ben aşırı memnun kaldım . Biz buranın yabancısıyız, endişeliydim ancak sizin de korkunuz olmasın, ben tavsiye üzerine gittim, sürecim daha da kolaylaştı. Yanlız çocuk doğduktan sonra burdaysanız diğer hastanenin çocuk doktorunu öneririm , medivadaki çok iyi gelmedi bize.