Kızlar 5+6dayken bir doktora gittim bana bebeğin oluşması lazımdı yok haftayada görmezsek farklı şeyler konuşuruz dedi dün tekrar başka doktora gittim 6+0 da kese boyu vajinadan 17mm göründü yolk sacda var 20mm kadar görünmesi lazım o zaman sağlıksız deriz şu an sıkma canını dedi çarşamba tekrar çağırdı görünmesi lazım çarşambaya dedi ama 2 gündür uyku uyuyamıyorum çok canım sıkkın direkt olumsuz olacakmış gibi korkuyorum lütfen başına gelen varsa iyi şeyler duymaya ve morale çok ihtiyacım var