ummuhanpolat12 merhaba son adet tarihim 12 Aralık bugün 4+ 3 olduk sanırım aynıyız,ilk gebeliğim kalbi durduğu için sonlandırılmıştı o yüzden her hafta muayene gitmek istiyorum ya,ama randevu 27 aralıkta bulabildim o zamana kadarda 6+4 olucak inşallah hem keseyi hemde kalp atışını duyarız diye düşünüyorum 🖤 bi yanımda 22-23 gibi özele gitmek istiyor ama hayırlısı inşallah