aysemigul öncelikle sakin ol canım ve evhamlarini yere bırak 😊 yorulmusdun ve usutmussun biraz dinlen ayaklarını ısıt geçer. Merak etme daha dün görmüşsün bebeğini saglikliymis. Ben de her ultrason zamanına kadar ay nasıl sağlıklı mı öyle mi böyle mi diye düşünüyorum ki çoğu kişi de böyle dusunuyor. Ama evham yaparsan bebeği de etkilersin ben de 11 deyim ve belim ağrıyor, burnum kanıyor, karnım arada ağrıyor kabızlık yaşıyorum mide bulantım çok var böyle şeyleri yaşayacağız maalesef zor hamilelik