Adeneflin Kızlar sabah nişanım geldi ağrım çok az belime atıyor adet sancısı gibi karnım bi sertleşiyor bi yumuşuyor acaba doğum ne zaman olur 36+6 oldum bu gün
Giiz54 Adeneflin aman ha Adeneflin aman hafife almayın gidin hastaneye 39+2 de nişanım geldi ertesi gün hafif ve aralıklı saniyelik sancılarım oldu sabahtan akşama kadar tedbir amaçlı hastaneye gittim kafam rahat olsun diye 8 cm açılmam varmış meğer doğum başlamış 1 saat sonra kızım kucağımdaydı
beyzatrl Günümüz yaklaşmış sancı aralıklarını ve bebek hareketlerini takip edin sağlıkla gelsin bebişiniz 🫶🏻
Adeneflin beyzatrl bebeğim dün çok hareketliydi bu günde hareketli ama dünki kadar değil teşekkür ederim ☺️
canmyavrum Benim nişandan 1 hafta sonra dogumum olmuştu sancım olmamıstı ara ara kadık agrım,bel agrım olmuştu.suni ile dogum başlattık
Adeneflin canmyavrum ağrım var 35 haftadan beri kasılma ve sancı çıkıyordu kontrollerde ama şuan adet sancısı gibi
Adeneflin Giiz54 bende bundan korkuyorum ama bir yandan da hastaneye hemen gitmek istemiyorum yatış verirler diye 🤦🏻♀️