Duygu351 Merhaba hanımlar, ne zaman balikyagi içsem kusuyorum midem hiç kaldırmıyor . Adı resenexis çok iyi diye aldık ama mahvediyo beni
Deleted33000 Duygu351 bende doktorumun tavsiyesiyle ocean mumy aldım akşam yemekten sonra içiyorum az bulantı yapıyor galiba yapmıyorda😅😅😅😅çünkü zaten bulantı kusmam çok oluyor🤣🤣
Duygu351 poyrazmom_ fiyatları da çok pahalı aldık yinede çocuk için ama ne zaman içsem hemen kusuyorum 🤮😭
FBilge Kızlar bende innate kullanıyorum balık yağı harici başka birşey kullanıyor musunuz 14 haftalığım şuan
Duygu351 Deleted33000 ondanda olabilir ama çok kötü kokuyor balikyaglari ya. Benim kızımda günde üç kere kusuyordum bu bebeğim de sadece bu hapı içince kusuyorum 😵💫
Deleted33000 Duygu351 evet ya kokusu baya kötü de napak bende çok kusuyorum vitaminsiz kalıyorum bunun farkındayım mecburiyetten içiyorum hergun olmasa bile içmeye çalışıyorum bende de mide ağrısı yapıyor onun için de mide koruyucu yazdı doktorum bı şekilde idare etmeye çalışıyorum bebis için