Merviiss zaten gebelik şekeri çıktıysa simit, karbonhidrat, şeker vs yiyilmiyor yiyilince çıkıyor. Benim tatlıda vs yükselmiyor da simit, açma epey yükseltiyor. Doktor diyetle düşürebiliyorsan insülin yazmaz diyet yap der zaten insülin de güzel bişey değil