xmoezz merhaba ben Betül hanıma gidiyorum 10+5 günlüğüm n’aptınız acaba tercih yaptınız mı? Ben daha önce Şişli kolanda bir doktora gitmiştim ona göre Betül hanım daha detaylı ve bilgilendirici geldi açıkçası bana bir güven verdi. Ben bu hastanede daha önce doğum yapan var mı yakın zamanda onu merak ediyorum odaları nasıl, iletişimleri nasıl iki üç sene önce doğum yapanların yorumları pek yardımcı olmuyor açıkçası çünkü personel vs sürekli değişiyor. Sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim 🐣