Aysungrc aa bağırsak parlağının o kısa süre için önemli olduğunu bilmiyordum açıkcası iyi oldu söylediğiniz. Bizde hem 1.derece parlaklık hem de sol ventrikül sınırda çıkmıştı fazla yüksek olmasa da amniyosentez isterseniz öneririm dedi. Ama ben zaten hem fetal hem ikili tarama yaptırmıştım hepsi temiz çok şükür o yüzden düşünüyorum, umuyorum ki hepimizin bebeği sağlıkla doğar teşekkürler yanıtınız için