canmyavrum Bugün kontrolüm vardı dr başla dedi yürüyüş,squat,hurma vs başlıyorum bnde bugün bakalım bebiş ne zaman gelecek
Kze canmyavrum insallah ise yararr sizde ben de dedigniz haftada basladm hatta bebegn basi cok asagida 38 de dogar demislerdi 2 gune 40 iz ses soluk yok😂
canmyavrum Kze benim 2. Gebeliğim 1.de bebeğin kanala girmesinde etkili olmuştu ve açılmamda 1 hafta 10 gün içinde 2 den 4 e kadar açılmıştı🙈 inşallah bu bebiştede işe yarar ama bu bebişte yürüyüş yapamıyacm hem kış ayındayız hem 1. Bebek var
canmyavrum Kralereeed bugün 20 gün oldu Doğum yapalı. 37+3te doğum yaptım hastaneye gittigimde 5cm fln açıklık vardı bebegin başı asagıdaydı
Kralereeed canmyavrum hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün 🙏🙏 bize de nasip olsun güzel bir doğum inşallah 36 yim bende