iknrkc ya Allah aşkına insanları nasıl korkutacaklarını şaşırıyorlar öyle bir şey olsa bir tehlike doktorumuz bize özellikle bunu söylemezmiydi. İlk zamanlar yüz üstü yatmakta sorun yok ama ben hep yüz üstü yatmaya alıştığım için sonra zorlanmamak adına sağa ve sola yattım alıştırdım kendimi. Sola yatmanın öneminin sebebi de bebeğe kan akışını daha iyi sağlamak için ama sürekli sola da yatamıcapımız için sağa da dönmenin bir tehlikesi yok ileri ki haftalar da da sırt üstü tansiyon dengesini bozabildiği için önermiyorlar arkdaşım hiç korkma. Benim ikiz 19 haftalık olduk bi sağ bi sol dengemiz şaştı :)