ekorkmaz benim de kese dışında kanama alanlarım vardı, düzenli progestan kullandım ve sürekli dinlendim, bebiş büyüyünce kanamalar yok olacak demişti doktor, öyle de oldu, bugünkü görüşte kanama alanlarımızın yok olduğunu gördükk. İçinizi ferah tutun ve sürekli dinlenin, ilacınızı da aksatmayın