aycicegi22 Transfer öncesi e2 ve progesteron değerleriniz nasıldı? Adetin ikinci günü e2 46, progesteronn 0,3 çıktı.
aycicegi22 aycicegi22 bi önceki deneme kimyasal oldu, onda da e2 35 progesteron 0,36 idi rahim kalınlaşması biraz geç olmuştu
Ertugrulgulcem24 aycicegi22 canı. Merhaba benimde 15 güne transferim var progestan 0.3 estrodiel 20 çıktı doktorum iyi dedi ama ben baskılama tedavisi görüyorum ondan belki değerler farklı olabilir senin transfer ne zamn
aycicegi22 Ertugrulgulcem24 baskılama derken ne tedavisi görüyorsunuz? Rahim kalınlığına bakacak ona göre transfer tarihi verecek