Besaley Muhammet ustayı pek sevemedim. Ömer Erkan yapcaya gidiyordum 4 aydır ama 4 ay içinde tahlil hiç istemedi ücreti çok arttırmış bir de doğum için ücreti kendisi belirliyor. Geçen buharayla görüştüm 30 bin olur mu Ömer hocanın diye. 30dan da fazla olur dedi o yüzden değiştirdim geçenlerde Berna aşıra gittim şuan için iyi gibi