maviskokiz Sonuçlar genel olarak gayet iyi. Sperm sayısı (266 milyon), hareketliliği (%63 toplam, %50 ileri) ve morfolojisi (%12 normal form) referans değerlerin üzerinde. pH, hacim ve diğer parametreler de normal. Gebelik için sperm analizi açısından bir sorun görünmüyor. Hatta maşallah diyim, sonuç fazlasıyla iyi. Gebelik olmuyorsa kendi kontrollerini yapman daha iyi olur gibi