rabis-0201 Misf bende şunu merak ediyorum,700 mah şarj özelliği demiş acaba kablosuz kullanılabiliyor mu
rabis-0201 Misf ben aldım bugün beğendim gayette, dijital ekran ve şarjlı şekilde çalışıyor illa prize takılı olması gerekmiyo vakum seviyesi falan da ayarlanıyo inşallah güzel günlerde kullanırım amin 😂
-Anonim-1 rabis-0201 merhaba birşey sormak istiyorum göğüste tutman gerekiyor mu yoksa bırakıp işlerinizi halledebiliyor musunuz
Misf rabis-0201 hadi hayırlı olsun 😂 ben daha doğum yapmadığım için gerek duyar mıyım bilmiyorum almıcam galiba
rabis-0201 -Anonim-1 bebeğim doğunca deneyimlemeyi düşünüyorum çünkü göğüsleri uyarmamak lazımmış diye birkaç yerde okudum .kolunuzda falan deneseniz tutmuyor zaten. ama bana vakum gücü kuvvetli geldi elle tutmaya gerek yokmuş gibi,zamanla azalmaz inşallah
rabis-0201 Misf teşekkürler, ben çalışacağım için her türlü alayım dedim önden, mutlaka lazım olur, evde bir hastane tipi var ama iş yerinde kullanacağım böyle bir şey lazımdı 😄
rabis-0201 Mervettttt ben gayet memnunum canım çok aktif kullanıyorum hem de, vakumu, modları vs çok güzel. Lansinoh biberonlarım da uyumlu direkt onlara sağıp kullanıyorum. Sormak istediğin bir şey varsa daha anlatabilirim