Ben yaşadım 5. Hafta gittim kalp atışı yok 6 gittim yok 7 gittim yok en sonda özele gittim alttan ultrason işe baktı kese boş kalp atışı yok ve gebeliğim çok kötü geçti bağışıklığım aşırı düşmüştü sürekli öksürük bel ağrısı göğüs hassasiyeti çoktu aşırı derece de yorgunluk en son 9 hafta da kürtaj oldum olduğum gibi rahatladım