Sellennns Kontrolüm vardı bugün 33+5 haftalık bebeğim baş aşağı dönmüş normal doğuma uygun görünüyor dedi doktor sizce ne zaman sancılarım başlar aslında normal doğum çok korkutuyor sezeryan istiyordum ama :(
ceren-123 Sellennns benimde aynı haftalarda hemen hemen baş aşağı döndü 😁 37+2 olduk normal doğum için çatı muayenesi de yapıyorlar pazartesi çatı muayenem olacak darsa sezeryan değilse normal ara ara adet sancısı gibi ağrılarım oluyor onun harici gelen giden yok daha 🫠
gamzetahsin Sellennns 33+2 makat geliş daha 1 hafta once baş asagıdaydı bnde beklıyorum doktorum doner daha dedi beklemedeyım inşallah döner🌸
Sellennns ceren-123 yaa hadi hayırlısı belli olmaz şimdilik normal doğuma uygun ama dönedebilir dedi bol su iç suyu var ama hareketi için iyi olur dedi bakalım nasıl olacak 37 de belli olur artık 😊
gamzetahsin Sellennns evet 2. Gebelıgım bu ilki normal oldu buda normal olsun istiyorum ama artık beklıyıp gorucem🥰