Fazlası zarar tabii ki ama canın çektiyse etsiz ye bence, bir de ben hamileliğin başlarında canım çiğ köfte çekince yeşillik olmadan sadece çiğ köfte dürüm yiyordum çok yavan oluyor ama sonuçta nefsimi köreltiyordum, yeşillik dışardan yememeye çalışın onlarda bakteri ve bazı mikroorganizmalar var hamilelikte çok zararlı yani çok güzel temizlenmesi gerekiyor dışarda da bi suya tutup çekiyorlar sonuçta çok güvenmiyorum o yüzden