Srpaly Pazartesi günü 11:00 de doğuma giriyorum … hepinizden dua bekliyorum, hepinize sonsuz dua ediyorum gönlünüzden geçen ne ise rabbim size nasip etsin 🙏🏻
2prens1prenses_ Srpaly 3. Doğumun olucak Şubat’ta bende çok korkuyorum sezaryen bide benim iki oğlumu arkada bırakıp ameliyata girmek ayrı üzüyor beni ordan sağ salim cikicakmiyim diye korkuyorum
BusRaa20 Srpaly pazartesi sabah suni sancıyla bende doğuma giriyorum rabbim en kolay şekilde bir nefeste kurtarsın bizleri inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🤗 çok korkuyorum bende ikinci gebeliğim ama ilkinde de suni sancı almıştım
Deletedmom_121 Srpaly Allah hepimizin Yardımcısı olsun inşallah, Evlatlarımızı ve eşlerimizi bize bizleride onlara bağışlasın İnşallah ❤️🫂
gly_frkn Srpaly bende pazartesi günü randevum var büyük ihtimalle bende doğum yapicam hayırlı bir şekilde yapalım
Srpaly 2prens1prenses_ inşallah sende sağ salim kucağına alırsın yavrunu .. korksakta bi şekilde bu cocuk doğacak diyorum kendi kendime öyle telkinliyorum … hakkımızda hayırlısı 🙏🏻
Asilzedemom 2prens1prenses_ ikincide refatciniz varmiydi yani bnede ikinci sezeryan olucak devlette oğluma babası bakacak ben kendim yapabilir miyim diyorum yürümeye çıkınca bebeğimi çalarlar mi diye düşünüyorum bunlar beni ürkütüyor
Srpaly BusRaa20 amin amin amin …. Seninde inşallah su gibi aksın doğumun sağlıklı bi sekilde kucağına al yavrunu 🙏🏻😍
Badeninannesii Srpaly allahım agrısız acısız bir şekilde yavrunuza saglıkla kavuşmayı nasip etsin darısı bana ve bekleyen yüm annelerimize 🙏
2prens1prenses_ Asilzedemom çalma vs deilde bende tek kaldım hastanede özel de yaptım ama çok zor du uzanıp kalkarken dikislerim acayip ağrıdı belkide o yüzden dikislerim patladı
Asilzedemom 2prens1prenses_ ne patladı mi 🥺🥺 benim ilkinde tekdim ama hiç sezeryan olmadım öncesinde belki ondan kolay oldu ama bunda korkuyorum dogudayim oğlumu alırlar Miki diye bide 🥺🥺