Beybitolat Kızlar 39+4 üz.dün sabah kahve rengi nişan gibi bişey geldi kontrolüm vardı nst çekildi fakat sancılarım düzensiz ve az çıktı şimdi gene kahve rengi olarak geldi. 2 gün arka arkaya gelir mi?
Churcill Beybitolat ben de bi kez gelip biter sanmıştım ama baya adet gibi devam etmişti ped takmak zorunda kalmıştım artık
Beybitolat Churcill teşekkür ederim endişeleniyorum ama doktor sancıların artmazsa gelmeni gerektirecek bişey yok dedi
Blueeberryy Beybitolat evet annelik zor endiseni anliyorum 🫣benim doktor hic nisandan falan bahsetmedi suyun gelirse kanaman olursa gel dedi nisan geldikten sonra hemen dogum olmuyo sanirim hareketleri falan nasil
Blueeberryy Beybitolat ben haric herkes doğuruyo 40+1 😂 gözün aydın canım kolay gecmistir insallah cok sevindim 😍😍