Kızlar 34 haftalığım bebeğim normalde çok hareketli ama bugün sabahtan beri zar zor iki üç defa hareket ettim o da karnımı baya salladım gece belim çok ağrıyor diye şal sarıp uyumuştum onun etkisi olabilir mi çocuğa zarar vermiş midir diye pişmanlıktan ölcem neredeyse doktora yazsam Nst ye gir dicek ama evde kalp dinleme cihazıyla kalp atışını dinledim 140 çıkıyo ama hala hareket yok ne yapmalıyım Şuan çok vicdan yapıyorum inşallah bişey olmamıştır ya