Daha önceden de post açmıştım siğille alakalı genital bölgem de küçük küçük kabarıklıklar vardı yan yana durunca bütün gibi gözüküyordu 2 doktora gitmiştim ikisi de sorun yok dedi geçen günlerde içim rahat etmedi 3. Bir doktora daha gittim kısmen sivile benziyor dedi ama kesin demiyorum dedi hpv testi Smear testi aldı negatif geldiler bu durumda hala korkmam gerekir mi acaba yinede siğil olabilir mi ya da farklı bir durum mu anlam veremedim