1994ozg Merhaba kızlar normalde doktorum başka ama orada doğum yaptıran bi hoca çok dikkatimi çekiyor ama acıbadem çok uçuktur diye tahmin ediyorum, oradaki doğum fiyatları hakkında bilginiz var mı?