Nz1 Kızlar 5+2 yim şükür şimdiye kadar bulantı kusma hiçbirini yaşamadım. İlerleyen süreçte mi başlıyor acaba? Umarım tüm hamileliğim böyle geçer 🙂
Dilamser Nz1 benim 6 haftalık başlıyor 20 hafataya kadar sürüyor umarım.hic miden bulanmaz katlanılmaz bişey gerçekten 25 haftaligim yeni bitti yerini mide yanması aldı .
Nese21 Nz1 benim 7.haftaya girer girmez bulantilarim basladi ve 14.haftaya kadar devam etti sonra epey rahatladim..umarım sizinki rahat gecer