Merhabaa. Plesanta Pervia sorunum vardı. Plesanta rahim ağzını kapatmış ve normal doğum yapamayacaksın demişti doktorum. İlk doğumum normaldi. 4 gün önce kontrolüm vardı ve nasıl olduysa anlamadım🥲 Plesanta bu ay da yukarı çıkmış?? Ve normal doğum da yapabileceksin gibi görünüyor dedi. Ama bebek henüz yan yatıyormuş. Bende kendimi sezaryen olacak diye hazırlamaya çalışıyordum. Şimdi kafalar karışık, normal ihtimali de var ama ondan da korkuyorum🤣 İkinci doğumu normal olup kolay olan var mı? O kadar sancı çekmek mi yoksa sancısız ağrısız sezaryen mi? Kafam çok karışık.. 😞